Digiblogi

Forbes märkis ära DTI vilistlase Alise Semjonova

27.01.2017 16:00:51

USA ajakiri Forbes on ära märkinud oma 2017 aasta “30 under 30″ Euroopa meedia kategooria edetabelis Lätist pärit Alise Semjonova – digitehnoloogiate instituudi inimese ja arvuti interaktsiooni  õppekava vilistlase. Edetabel toob välja andekaimad, innovaatilisimad ja säravaimad noored tegijad kahekümnest erinevast valdkonnast. Alise on andmete visualiseerimise ettevõtte Infogr.am kaasasutaja ja UX disainer. Aliset juba möödunud aastast saatvast edust saab lugeda lisaks Infogr.am’i blogist.

Alise kommenteeris meile oma saavutust nii:

On suur au olla Forbes30under30 edetabelis. Võtan seda kui tunnustust kogu Infogr.am’i tiimi tööle – sellele, kuidas inimesed mõtlevad ja räägivad andmetest. 

Olen õnnelik, et elan ajal, mil ei pea olema sündinud kõrge staatusega peresse või pärima võimalust muuta maailma enda ümber. Maailma muutmine on välja teenitud raske tööga ning sellel ei ole tegelikult vanusepiiri.

Ma loodan, et suudan inspireerida veelgi rohkem noori inimesi oma unistusi teoks tegema ja oma tehnoloogiaettevõtteid looma.”

Küsisime ka ühelt Alise endiselt õppejõult, mis tunne oli seda uudist lugeda? David Lamas vastas: “She is really cool and so are many of our alumni – not to say all of them!” (“Ta on väga lahe, nagu seda on kõik meie tudengid!”).

Ühineme Davidi arvamusega ning soovime Alisele õnne ning palju häid lahendusi. Loomulikult ootame teda ka ülikooli külla oma mõtteid ja kogemusi jagama.

  •  

    TLÜ teadlaste neurokoreograafia eksperiment õnnestus

    Digiblogi

    14. septembril toimus Brüsselis Eesti esimese Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise ja Eesti Vabariigi 100. aastapäeva üritustega seoses lavastuse „Demultiplexia“ esietendus, milles kohtusid tehnoloogia, neuroteadus ja kunstid.

    Loe edasi
  •  

    LabHack #2 – mobiilirakenduste disainimine

    Digiblogi

    LabHack on tasuta töötubade sari, kus tarkvaraarenduse-, interaktsioonidisaini-, mängustamise- ja robootikaeksperdid tutvustavad enda igapäevaseid töid ja projekte ning kus läbi praktiliste tegevuste saab omandada teadmisi ja oskuseid, mida need eksperdid oma igapäevatöös kasutavad.

    Loe edasi
  •  

    Digitaalne õpianalüütika hariduses ja ettevõtluses

    Digiblogi

    12.-15. septembril korraldavad Digitehnoloogiate instituut ja Haridusteaduste instituut Tallinna Ülikoolis kaheteistkümnenda Euroopa haridustehnoloogia konverentsi “European Conference on Technology-Enchanced Learning”, mille keskseks teemaks sel aastal on digitaalne õpianalüütika. Konverents toob kokku teadlased, praktikud, ettevõtjad ning seadusloome esindajad kaardistamaks digitaalse õpianalüütika hetkeseisu ning arutamaks väljakutseid andmete kasutamisvõimalustest haridustehnoloogias. Külalisi on konverentsile oodata ligi 200.

    Loe edasi