Filmi- ja meediablogi

“Appi, ma vajan armastust!”

11.04.2017 14:17:15

11.04.2017
Kolmapäeval, 12. aprillil kl 18 on Supernova ekraanil uus Eesti tõsielufilm “Appi, ma vajan armastust!”.

Tänavusel DocPointi festivalil esilinastunud “Appi, ma vajan armastust” on noore dokumentalisti ja filmikunstniku Minna Hindi teine dokumentaalfilm. Töö “ametlik” sisukokkuvõte, mis käib filmi kinolinastuste ning festivalirännakutega kaasas, kõlab nii: “Mati on 25aastane noormees, kes pole oma elus kordagi kogenud armastust. Kõik tema sõbrad on abielus või elavad koos oma pruutidega. Mati aga ei ole tüdrukuga isegi suudelnud, kõik katsed luua tõsine armusuhe on tal ebaõnnestunud. Mati ei anna alla ning otsustab leida selle õige tüdruku, kellega jagada armastust ning jõuda oma elu esimese intiimsuhteni.”

BFMi seinte vahel toimuvale filmietendusele lisab kindlasti omajagu põnevust peategelase elulooline üksikasi, Mati on nimelt BFMi kavandik.
Publikuga on lubanud tulla kohtuma nii filmi peategelane Mati, režissöör Minna kui ka produtsent Meelis.

J.Lõhmus
BFM blogi

  •  

    PÖFF Shortsi Arvamustikas: “The Circle”

    Filmi- ja meediablogi

    Valisin arvustuseks endale kõige suuremat mõju avaldanud lühifilmi autorilt Rûken Tekeş nimega Ring (Türgi, 2016). Lugu on jutustatud üsna minimalistlike vahenditega, mõjusaimad on kaadrid looduse ja inimese vahekorrast, kus suurte mägede ja lõputute kõrbestunud põldude keskel mõjub inimene ülipisikese täpina.

    Loe edasi
  •  

    PÖFF Shortsi Arvamustikas: “A State of Emergency”

    Filmi- ja meediablogi

    Tarek Roehlinger on noor lootustandev saksa filmi režissöör. Hamburgi Meediakooli lõpetanuna on “Eriolukord” tema teine lühifilm. Hoolikalt valitud väike filmitiim on suurepäraselt hakkama saanud teosega, mis hiljem meenutades jätab mulje nagu oleks täispikka mängufilmi vaadanud.

    Loe edasi
  •  

    PÖFF Shortsi Arvamustikas: “Technical Break”

    Filmi- ja meediablogi

    Ukraina filmikunst pole just mind siiani köitnud ega eriliselt silmagi paistnud. Ent riik, mille on osaliselt okupeerinud Suur Punane Vend, suudab siiski loominguliselt mingit standardit hoida. Kinolinale jõudis šokk, vaatajal on šokk – paneb pead hoidma pööritusest.

    Loe edasi